Mercedes-Benz

Новата C-Class Saloon.

Вашата нова комфорна зона.

Новитети

Во последнава деценија, C-Class e модел со најголем волумен на производство во Mercedes-Benz. Од последната генерација, претставена во 2014-та година, продадени се дури над 2,5 милиони возила, а од 1982-та година, кога првпат се појавува овој модел, произведено се над 10,5 милиони автомобили.

Од ова е јасно дека Mercedes-Benz C-Class е навистина значаен модел за фабриката од Штудгарт.

Кога се појавува нов модел на C-Class, значи и претставување на мноштво новитети не само за германската марка, туку и воопшто во автомобилската индустрија.

Така е и овојпат, што може да се види од долгиот список на новини.

-       Сите верзии на модели стандардно се опремени со

o   електромотор во погонот

o   9 степен автоматски менувач

o   Централно поставена ѕвезда на предната решетка

o   Дигитална инструмент табла

Од останатите новини се:

-       Дисплеј за функции на возилото во средишна конзола

-       Дигитални светла

-       Управувана задна оска

-       Нова генерација на MBUX системот за говорна команда

-       Унапреден активен радарски систем

-       Зголемени внатрешни и надворешни димензии на возилото

-       Низок аеродинамичен коефициент

-       Нови погони

Димензии и дигитализација на возилото

Новата C-Class нуди поголема пространост во кабината, бидејќи е проширена за 22 мм во предниот и 15 мм во задниот дел, додека надворешната ширина на возилото е зголемена за 1 см.

Висината на просторот за глава, во задниот дел исто така е зголемен за 13 мм. Благодарение на зголемување на просторот за колена за 35 мм, во задниот дел сега нуди навистина исклучителна удобност.

Сите овие промени на димензии на новата верзија на C-Class е благодарение на зголемување на вкупната должина на возилото за 6,5 см и сега изнесува 4,75 метри, како и зголемување на меѓуоскиното растојание за 2,5 см во однос на претходниот модел.

Што се однесува до користење на материјалите за изработка на возилото, значајно да се напомене е дека во внатрешноста на новата C-Class, користени се нови материјали со висок квалитет, поради што многу елементи се преземени од поголемата S-Class, како што се на пример, централната конзола и инструмент-таблата.

Токму овој екран поставен во средишниот дел е новина и овозможува ракување со функциите на возилото.

Неговата надолжна ориентација е особено поволна за користење на навигација. Големината на централниот екран, кој е малку наклонет кон возачот, изнесува 9,5 инчи како стандарден, а поглеми верзии се оние од 11,9 инчи.

Што се однесува до инструмент таблата, повеќе не се вградува аналогна, туку на располагање се дигитални екрани со висока резолуција и купувачите можат да бираат меѓу големините од 10,25 инчи и верзија од 12,3 инчи.

Постојат 3 опции за изгледот на контролната табла и тоа: Discreet, Sporty, Classic, како и 3 мода на работа: Navigation, Assistance, Service. На пример, доколку изберете дизајн Sporty, тогаш доминира црвената боја на екранот, додека централниот мерач на вртежи на моторот, има динамичен изглед. 

„ C-Class е нашиот бестселер и срцето на глобалниот пазар“

C-Class е нашиот најдобро продавана лимузина и сум убеден дека новата C-Class ќе понуди уште поголема возбуда кај нашите купувачи, со широка понуда на високотехнолошки опции, кои се вклучени од поголемиот S-Class. Со најновата генерација на MBUX системот, посебно управување на задната оска и електрификација на моделот, нашиот најуспешен модел, повторно ќе ги подигне стандардите во овој сегмент, изјави Претседателот на Управниот Одбор на Daimler AG и Mercedes-Benz AG, Ола Калениус.

Што се однесува до најновата генерација на MBUX системот за говорна команда, неговиот хардвер и софтевер овозможуваат уште полесно контролирање на функциите, а со тоа се добива зголемување на удобноста при возењето.

Говорната команда „Хеј Мерцедес“, станува повеќе интерактивна и способна за учење со активирање на нови онлајн услуги во Mercedes me App. Некои опции може да се активираат без употреба на клучните зборови „Хеј Мерцедес“. Ова вклучува, почнување телефонски разговор. Исто така, овој систем е способен да препознае глас на некој од патниците.

Со помош на MBUX Smart Home, некои функции кај новата C-Class може далечински да се контролираат, како што е температурата, светлата и слично.

Дизајн: Чиста сензуалност со спортска елеганција

Благодарение на комбинацијата на издолжена хауба и краток преден испуст на возилото, како и долго меѓуоскино растојание и задниот испуст, новата C-Class добива динамични пропорции.

Претходниот модел направи голем исчекор во поглед на привлечноста, но новата C-Class оди уште подалеку во истакнување на модерниот луксуз.

Сите модели, почнувајќи од основниот модел,  ја имаат препознатливата ѕвезда поставена во средишниот дел на предната решетка. Кај дизајн линијата AVANTGARDE има неколку дополнителни декоративни елементи, а особено впечатливи додатоци се забележуваат кај AMG дизајн линијата.

Задниот дел е типичен за лимузина на Mercedes-Benz, и за првпат светлата се дводелни, поделени меѓу страничната и групата светла кај багажникот.

Во однос на дигиталната технологија, друга новина се дигиталните светла - DIGITAL LIGHTS, кои емитираат светлина во висока резолуција и го спречуваат ефектот на ослепување кај другите возачи. Дигиталните светла ја прекршуваат светлината со помош на 1,3 милиони микро огледала и притоа се насочува, со што на крајот се добива светлина со резолуција од 2,6 милиони пиксели. На таков начин дополнително може да се користи за проектирање на линии за следење на патот.

Исто така, во новата C-Class, се вградува и унапредениот радарски систем, активниот DISTRONIC, кој овозможува самостојно да го запре возилото и при брзина на движење до 100 км/час, што претходно оваа брзина беше ограничена на 60 км/час.

Подобрување има и во системот со камери, кои сега подобро ги читаат знаците и можат да распознаат црвено светло кај семафор

Симнете каталог

За повеќе информации за C-Class, симнете каталог 

Погони

Кај новата генерација на C-Class, сите мотори се опремени со дополнителен електромотор, со моќност од 22 КС, сите бензински и дизел мотори се 4-цилиндрични и сите модели, стандардно се опремени со технолошки напредниот 9-степен автоматски менувач.

Освен тоа, достапна ќе биде и хибридна верзија на погонот, со електромотор од 129 КС и батерија чиј капацитет овозможува движење само на струја до 100 километри.

Исто така, новина е опцијата управувана задна оска, со чија помош е намален радиусот на вртење на возилото.

Бензински мотори

C 180

C 200

C 200 4MATIC

C 300

C 300 4MATIC

Зафатнина

cc

1496

1496

1496

1999

1999

Моќност

kW/КС

125/170

150/204

150/204

190/258

190/258

при

Вртежи во мин.

5500-6100

5800-6100

5800-6100

5800

5800

Додадена моќност (boost)

kW/КС

15/20

15/20

15/20

15/20

15/20

Макс. вртежен момент

Nm

250

300

300

400

400

при

Вртежи во мин.

1800-4000

1800-4000

1800-4000

2000-3200

2000-3200

Додаден вртежен момент (boost)

Nm

200

200

200

200

200

Комбинирана потрошувачка на гориво[1]

литри/100 км

6.5-6.2

6.6-6.2

(6.7-6.3)

6.9-6.5

7.0-6.6

7.3-7.0

Комбинирана CO2 емисија2

g/km

149-141

150-141

(153-143)

157-149

159-150

168-161

Забрзување 0-100км/ч

сек

8.6

7.3 (7.5)

7.1

6.0

6.0

Макс. брзина

км/час

231

246 (240)

241

250

250

Дизел мотори

C 220 d

C 300 d

Зафатнина

cc

1993

1993

Моќност

kW/КС

147/200

195/265

при

Вртежи во минута

4200

4200

Додадена моќност (boost)

kW/КС

15/20

15/20

Макс. вртежен момент

Nm

440

550

при

Вртежи во минута

1800-2800

1800-2200

Додаден вртежен момент (boost)

Nm

200

200

Комбинирана потрошувачка на гориво

литри/100 км

5.2-5.0

(5.3-5.0)

5.3-5.0

(5.3-5.1)

Комбинирана CO2 емисија

g/km

138-131

(140-133)

139-132

(141-134)

Забрзување 0-100км/ч

Сек

7.3 (7.4)

5.7 (5.8)

Макс. брзина

км/час

245 (242)

250 (250)