EQB.

EQB – просторна соба за 7 лица
EQB моделот е достапен со пет седишта како стандарден и опционално со седум седишта. Автомобилот нуди многу простор за удобно патување на патниците, како и за најразновидни транспортни потреби.
Ова му дава исклучително важна позиција меѓу компактните електрични автомобили.
Двете седишта во третиот ред можат да ги користат луѓе високи до 1,65 метри, а таму може да се постават и детски седишта.

Компактната класа станува сè повеќе електрична
По EQA, EQB е веќе вториот целосно електричен компактен автомобил од Mercedes-EQ.
Понудата првично вклучува EQB 300 4MATIC (комбинирана потрошувачка на електрична енергија NEDC: 16,2 kWh/100 km; комбинирани емисии на CO2: 0 g/km) со 168 kW и EQB 350 4MATIC (комбинирана потрошувачка на електрична енергија NEDC: 16,2 kW; комбинирана/1100 kmW; Емисии на CO2: 0 g/km)1 со 215 kW.
Следува и модел со погон на предните тркала. Планирана е и верзија со особено голем досег на движење.

Компактен однадвор, простран одвнатре
EQB (должина/ширина/висина: 4.684/1.834 /1.667 милиметри) со дарежлив простор, благодарение на долгото меѓуоскино растојание на GLB (2.829 милиметри).
Обемот на багажниот простор е 495 до 1.710 или 465 до 1.620 литри (податоци за пет или седум седишта). Потпирачите за грб на седиштата во вториот ред се стандардно прилагодливи и овој ред може да се помести за 140 милиметри во должина.
Разните безбедносни опции вклучуваат потпирачи за глава што се извлекуваат, безбедносни појаси со затегнувачи на ремените и ограничувачи на силата.
Вкупно до четири детски седишта може да се вградат во вториот и третиот ред седишта, плус уште едно на совозачкото седиште. За да се зголеми просторот за багаж, седиштата од третиот ред може да се спуштат рамно со подот на товарниот простор.

„Електро“ дизајн
EQB го прикажува прогресивниот луксуз на Mercedes-EQ на особено карактеристичен начин. Надворешно автомобилот се одликува со карактеристична црна маска на Mercedes-EQ со ѕвезда, централно поставена. Друга дизајнерска карактеристика препознатлива за Mercedes-EQ е континуираната светлосна лента напред и назад.
Хоризонталната лента со оптички влакна ги поврзува дневните светла од LED фаровите, обезбедувајќи високо ниво на препознатливост, како денски така и навечер.
При страничен поглед доминира мускулестиот и сензуален изглед. Ексклузивно за овој модел се тркалата од лесна легура во дизајн со две или три бои, со големина до 20 инчи, во некои случаи со украсни облоги.

Пред возачот се наоѓа кокпит со широк екран и системот за гласовна контрола, MBUX. Инструментите, со нивните дисплеи специфични за електричните автомобили, имаат иста шема на бои со розе, златни и сини акценти.
EQB постигнува одлична вредност на коефициентот на аеродинамичност Cd од 0,28. Меѓу најважните мерки преземени за зголемување на аеродинамичноста се целосно затворениот систем за контрола на воздухот за ладење во горниот дел, аеродинамички, ефикасните предни и задни отвори,специјално оптимизирани аеродинамични тркала и спојлери.

Стратегијата за ефикасност на EQB вклучува и таканаречена електрична интелигенција која опфаќа напредна навигација, потоа систем за препознавање сообраќајни знаци и информации кои се добиваат од сензорите на возилото. Предвидното возење заштедува енергија, а со тоа го зголемува опсегот на движење.
Стандардната навигација со електрична интелигенција, исто така, придонесува за лесно ракување со EQB во секојдневниот живот.
Пример ја пресметува најбрзата рута до дадената дестинација. Врз основа на постојани сложени пресметки на должината на досегот на движење, системот ги зема предвид неопходните застанувања за полнење, како и други бројни фактори, како што се топографијата и времето, но и личниот стил на возење.
Дополнително, навигацијата со електрична интелигенција обезбедува високонапонската батерија да се доведе до оптимална температура на полнење, пред да се случи планираното запирање за полнење на батеријата.


Софистицирана технологија за полнење
Дома или на јавни станици за полнење, EQB може практично да се полни до 11 kW со наизменична струја (AC) со помош на вградениот полнач.
Времето на полнење потребно за целосно полнење зависи од достапната инфраструктура и опремата на возилото специфична за земјата.
Полнењето во Wallbox на Mercedes-Benz е значително побрзо отколку во домашен штекер.И, секако, полнењето е уште побрзо на станиците за брзо полнење со директна струја (DC).
Во зависност од SoC (Состојба на полнење) и температурата на високонапонската батерија, EQB се полни на соодветната станица за полнење со максимална моќност до 100 kW. Времето на полнење тогаш е нешто повеќе од 30 минути од 10-80 проценти SoC. По само 15 минути, електричната батерија се полни со енергија која овозможува 150 километри (WLTP).
Преку Mercedes me Charge, возачите на EQB ќе можат да користат една од најобемните мрежи за полнење во светот: таа во моментов опфаќа повеќе од 600.000 станици за полнење со наизменична струја и еднонасочна струја низ 31 земја. Mercedes me Charge им овозможува на клиентите на
Mercedes-EQ практично користење на станиците за полнење на различни провајдери, додека тие исто така имаат корист од интегрираната функција за плаќање со едноставни процеси за наплата.


EQB – погонски систем
Понудата почнува со EQB 300 4MATIC (комбинирана потрошувачка на електрична енергија NEDC: 16,2 kWh/100 km; комбинирани емисии на CO2: 0 g/km) со 168 kW и EQB 350 4MATIC со 215 kW (комбинирана kW2 kWh/h6. 100 km; комбинирани емисии на CO2: 0 g/km)1. Опсегот на движење според WLTP е 419 километри. Следуваат и дополнителни варијанти за исполнување на специфичните барања на клиентите, вклучително и верзија со особено голем опсег на движење.
На предната оска се користи асинхрон мотор. Електричниот мотор, преносот со фиксен сооднос со диференцијал, системот за ладење и електрониката за напојување формираат високо интегрирана, многу компактна единица – електричен погонски систем (eATS).


Покрај тоа, EQB 300 4MATIC и EQB 350 4MATIC исто така имаат eATS на задната оска со ново развиен синхрон мотор. Тој е исклучително компактен со дизајнот. Фреквенцијата е прилагодена на брзината што ја бара возачот во фреквентните инвертери на електрониката за напојување. Предностите на овој дизајн вклучуваат висока моќност, ефикасност и конзистентност.
Во верзиите 4MATIC, ефиикасноста е решена преку оптимизација на потрошувачката со користење на задниот електричен мотор што е можно почесто, додека асинхрониот мотор на предната оска генерира само минимални загуби на отпор при работа со делумно оптоварување.


Поддршка за возачот и високо ниво на безбедност при судир
EQB располага со интелигентни системи за помош при возење со поддршка за возачот.
Активната помош за следење на коловозна лента и активна помош за сопирање се дел од стандардната опрема. Во многу критични ситуации, вториот систем има способност да спречи судир или да ја намали неговата сериозност со самостојно сопирање. Системот исто така може да сопира при наидување на возила во мирување и при преминување на пешаци, кога возилото се движи со градска брзина.
Дополнителните функции од пакетот за помош при возење вклучуваат, на пример, функцијата за маневрирање при вртење, функцијата на коридор за итни случаи, функцијата за предупредување на возачот при приближување до велосипедисти или возила и предупредување кога ќе се забележат пешаци во близина на пешачки премини.
EQB е исто така вистински Мерцедес кога станува збор за пасивната безбедност. Каросеријата на EQB е прилагодена на посебните барања за електричен автомобил, како што е на пример, складирање и заштита на батеријата при експлоатација.
Се разбира, EQB мораше да мине обемна програма за тестирање, при евентуален судир и друго услови на користење. Се применуваат исклучително строги барања за батеријата и сите компоненти што носат електрична струја.

Симнете каталог
За повеќе информации за EQB, симнете каталог